Autodesk Fusion 360 bug: hierarchical component capture

Preface Évi 300 EUR-t fizetek azért, hogy ezt a szoftvert használjam. Több tucatnyi hibajelentést küldtem a gyártónak, nem sajnáltam az időt a részletes leírásra akkor sem, ha épp felforrt az agyam, mert az alkalmazás kifagyott munka közben. Dokumentáltam mindent szépen, ahogy illik. Az elején még jött tőlük pár feedback, aztán a visszajelzések szép lassan elmaradtak, én meg egyre frusztráltabb lettem ettől, különösen azért, mert egyre inkább azt érzem, hogy fizetek azért, hogy bétatesztelhessek. A rengeteg hibája ellenére Mac OS X-en a Fusion 360 még mindig messze a legkényelmesen kezelhető CAD/CAM alkalmazás, azonban kezdem azt érezni, hogy pár komponensnél komplexebb modellek összeállításához még mindig csak idegnyugtató használatával együtt alkalmas.

Release

2016 januári verzió: 2.0.1,870

A bug

A következőket csináltam:
  • nyitottam egy új designt
  • létrehoztam négy darab, egymástól független gyerek komponenst
  • csináltam egy üres szülő komponenst és a négy gyerek komponenst bepakoltam a szülő komponensbe
  • kinyitottam egy korábbi designt
  • az új designből az 1+4 komnponenst tartalmazó hierarchiát átmásoltam a régi designba
  • a régi designban a 4 gyerek komponenst a megfelelő pozícióba mozgattam
  • a Ground paranccsal megpróbáltam rögzíteni a komponensek pozícióját
Az eredmény: a ground parancs az új designban kreált elrendezést rögzíti ahelyett, hogy a régi designban utoljára beállított komponens pozíciót tárolná el.

Autodesk Fusion 360 bug: capture component position scatters hierarchical components from Gabor Penoff on Vimeo.

Megoldás

Sajna egyelőre nem tudok. Egyszer csak gondol egyet az alkalmazás és onnantól így viselkedik, de meg tépheted a hajad.]]>

Leave a Reply

Your email address will not be published.